سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرامیک مناسب کف

سرامیک مناسب برای کف اتاق خواب کفپوش نقش زیادی در تغییر پوشش و زیباتر شدن فضا دارد اما نکته اصلی در انتخاب این است که کفپوش علاوه بر زیبایی تاثیرگذار باشد.

 

اگر نگاهی خلاقانه و هنرمندانه به فضای اتاق خواب داشته باشید، گزینه های جذابی برای استفاده از سرامیک در کف اتاق خواب خواهید داشت که زیبایی فضای شما را چه فرش و چه کفپوش موکت می دهد. راحتی

 

کف سرامیکی ظاهری زیبا و مجلل ایجاد می کند. تنوع عالی در رنگ ها و طرح های آنها نیز انتخاب گسترده ای را برای شما ایجاد می کند و همچنین رعایت بهداشت و نظافت را بسیار آسان می کند.

پیشنهاد ما به شما استفاده از فرش و قالیچه با سایز متوسط است.

 

اتاق خواب معمولا یکی از مکان هایی است که افراد برای راحتی بیشتر ترجیح می دهند از پوشش های دیگر به جای کاشی و سرامیک استفاده کنند.

 

اما برای سرامیک های کف اتاق خواب می توانید طرح ها و الگوهای مختلفی را ارائه دهید تا راحتی و راحتی را برای افراد فراهم کنید.

نگهداری آسان کفپوش های سرامیکی

ظروف سفالی معمولاً برای مکان های شلوغ ساخته می شوند و قادر به تحمل وزن زیادی هستند. به همین دلیل اتاق خواب را که طبیعتا جزو شلوغ ترین مکان ها نیست نیز می توان با سرامیک پوشاند.

قیمت سرامیک کف

سرامیک کف

کافی است سرامیک ها را مرتب با جارو و مواد شوینده مناسب تمیز کنید. لکه ها را نیز می توان به راحتی از روی سرامیک پاک کرد.

ماندگاری سرامیک ها

سرامیک ها بسیار بادوام هستند و در برابر رطوبت، ضربه های قوی و گرد و غبار مقاومت بالایی دارند. در شرایط عادی، یک اتاق خواب می تواند چندین دهه دوام بیاورد.

نفوذ آب و رطوبت

همانطور که می دانید سرامیک یک پوشش ضد آب است اما برای اتاق خواب این ویژگی اهمیت چندانی ندارد.

 

اما در بسیاری از اتاق خواب ها به دلیل وجود سرویس بهداشتی در مجاورت رطوبت مستقیم قرار دارند، بنابراین کفپوش سرامیکی برای کل اتاق یا حتی قسمت کوچکی از ورودی سرویس بهداشتی گزینه بسیار مناسبی برای کفپوش است.