سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بین کابینتی

برخی از محصولات است که برای تنوع در برخی از مکانها و نمای داخلی از آن استفاده می شود . هر محصولی با توجه به سلیقه و متناسب به روحیه و  شخصیت خریدار انتخاب  خریداری میشود . در آشپزخانه تنوع انتخاب محصول زیاد است و حتی محصولات زیادی هست برای معرفی و انتخاب که بتوان بین کابینت کار کرد . این محصولات از کاشی با ابعاد 30*60 گرفته شده تا کاشی با ابعاد 30*30 که آن هم از تنوع زیادی بر خوردار است . محصولات بین کابینتی از جنسهای مختلفی تولید شده اند : 

- کاشی بین کابینتی استیل 

- کاشی بین کابینتی شیشه ایی

- کاشی بین کابینتی شیشه و فلز 

- کاشی بین کابینتی سنگ و شیشه 

این همه مدل کاشی وجود دارد و طراحان و دکوراتیو کاران با انتخاب یکی از این مدل محصولات نمای زیبایی را در آشپزخانه خلق می کنند . در تصویر زیر نمونه کاشی بین کابینتی را مشاهده میکنید که از جنس کاشی با لعاب کوتینگ پولیش می باشد . 

 

کاشی بین کابینتی روژین آبی با ابعاد 30*60

کاشی بین کابینتی رژین آبی با ابعاد 30*60 و با سطحی به نسبت برجسته می‌باشد و اینکه لعاب آن کوتینگ پولیش است . اگر در انتخاب کاشی بین کابینتی به رنگی علاقه مند نبودید و رنگ ملایم را ترجیح دادید ، بهتر است از کاشی مات استفاده کنید و کمی از انعکاس نور را در هنگام دیدن کمتر کند . 

ارتفاع بین کابینتها 60 سانتی است می‌توان دو کاشی 30*30 را روی هم قرار داد تا فضای خالی را پر کند . اگر علاقه‌مند به سبکهای دکوراسیون داخلی و چیدمان فضا و نمای آشپزخانه هستید کاشی بین کابینتی از جنس فلز و استیل را به شما معرفی می‌کنیم . کاشی بین کابینتی از جنس استیل مقاوم بوده و برخی از کارخانه ها ادعای این را دارند که ضد خش هم می باشند . البته اون دسته محصولات بین کابینتی که از لعاب کوتینگ پولیش دارند و از چاپ پخت سوم برخوردار هستند مقاومت خوبی در برابر مواد شوینده ها دارند . از آنجائیکه بین کابینت قسمتی از آن پشت گاز میرود بخاطر همین باید محصولی را انتخاب کرد که تحمل گرما و درجه حرارت بالی آن فضا را داشته باشد .